۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸

فرمانده مرزبانی استان بوشهر مطرح کرد؛

همکاری همه نهادها برای مقابله جدی با قاچاق کالا در استان بوشهر

همکاری همه نهادها برای مقابله جدی با قاچاق کالا در استان بوشهر

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از همکاری همه نهادها برای مقابله جدی با قاچاق کالا خبر داد و گفت: سازمان اموال تملیکی امین بیت المال و حافظ حقوق مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی، امین بیت المال و حافظ حقوق مردم است.

وی با تبیین نقش برجسته سازمان اموال تملیکی در توانمند سازی اقتصادی کشور، افزود: اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بر اساس قانون تشکیل آن، وظیفه تعیین تکلیف تمامی اموال تملیکی با رعایت توأمان حقوق مردم و صرفه و صلاح دولت را عهده دارد و طبق قانون سازمان اموال تملیکی، امین اموال بیت المال و حافظ حقوق مردم است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: یکی از مهمترین اهداف سازمانی، تعامل با سازمان‌های مردم نهاد و ادارات دولتی است و مرزداران این جهادگران عرصه نظم و امنیت در کنار دیگر یگان‌های نظامی و امنیتی از هیچ کوششی برای جلوگیری و مقابله جدی با قاچاق کالا دریغ نخواهند کرد.

نقش مهم مرزداران در ایجاد امنیت

مدیرکل سازمان اموال تملیکی ضمن تقدیر از زحمات مرزداران استان بوشهر در ایجاد امنیت در مرزها و توجه ویژه فرمانده مرزبانی استان بوشهر به امر مبارزه با قاچاق، بر لزوم مقابله همه جانبه و جدی با این پدیده شوم تأکید و آمادگی خود را برای توسعه سطح روابط با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اعلام داشت.

رحیم بهادری تأکید کرد: تمامی آحاد جامعه مدیون مرزبانان هستند و امروزه اقتدار و صلابت مرزبانی بر همگان آشکار و نمایان است و این جای بسی مباهات است.

کد خبر 5833095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha